18. 6. 2011

Meet me

Po půl roce sledování jiných blogů jsem se rozhodla si taky jeden založit. No, nemám s tím moc zkušeností (tím myslím žádné), ale to se dá poznat podle toho, jak to tu vypadá. :)
Tak teď něco o mně. Je mi 16, jsem z Chebu, chodím na gympl. Mám ráda sporty, fashion, focení, jídlo a filmy... Miluju lyžování, adrenalin a cestování. Takže tenhle blog bude tak nějak o tomhle všem :) JUST MY LIKES :)

TRANSLATION:
After half a year following another blogs I decided to make my own blog. Yeah, I have no skills with it, but you definitely see it. :)
So, now something about me. I am 16 years old girl from Cheb, Czech, study gymnasium. I like sports, fashion, food, photography and movies. I love skiing, andrenalin and traveling. So this blog will be about it all. :) JUST MY LIKES :)

Žádné komentáře:

Okomentovat